piątek, 1 lipca 2016

01072016


Chyba czas najwyższy spełnić swoje marzenie. Do takiego wniosku doszłam dzisiejszego poranka popijając kawę i przeglądając inne blogi jeden po drugim. Zaczęłam poważnie zastanawiać się jak wyglądałby mój blog i czy sprawdziłabym się w roli prowadzącej go. Odpowiedzi oczywiście dostać nie mogłam do tego momentu. Właśnie piszę pierwszego posta i szczerze ? Podoba mi się to ! Z momentu na moment zwiększa się ilość linijek napisanego przeze mnie tekstu i sama już jestem ciekawa o czym i gdzie dalej będę pisała. Całkiem przekonująca jest wizja spędzania innych dni przy kawie na tworzeniu czegoś swojego. Teraz pojawia się tylko jedno pytanie. Czy pojawi się tutaj choć mała liczba czytelników i czy razem będziemy mogli tworzyć to miejsce ? Odpowiedź pojawi się niebawem...








shorts-New Yorker I T-shirt-Sinsay I kimono-Cropp I shoes-deezee.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję. / Thank You. :-)