sobota, 6 sierpnia 2016

06082016


Helooo ! Właśnie spoglądam na walizkę obok mnie, która powinna być już zamknięta, ale wciąż mam wrażenie braku jeszcze co najmniej kilku rzeczy. Niestety z minuty na minutę dochodzą do niej rzeczy, które prawdopodobnie okażą się zbędne, a jeszcze bardziej prawdopodobne jest to, że nawet nie wyjmę ich z walizki. No cóż najwyżej tylko będę musiała dosłownie "targać" kilkanaście kilogramów jutrzejszego dnia ze sobą. Tak tak bo to właśnie jutro razem z przyjaciółką wyruszamy w stronę polskiego morza. Plany jak zawsze na zobaczenie jak największej liczby miejsc w jak najkrótszym czasie wciąż są aktualne. I nie wcale nie przychodzą mi do głowy myśli, że znów spędzimy większość wolnego czasu śpiąc, lub przeglądając interenetowe nowinki. Póki co jestem zmotywowana do wykorzystania tych kilku dni w stu procentach. Zapewne jest tak z powodu uciekających w kosmicznym tempie wakacji. Już od rozpoczęcia się sierpnia zaczęłam doceniać każdą godzinę, a może i minutę mojego życia, bo odliczanie tym razem dni do rozpoczęcia roku szkolnego jest jak nigdy najbardziej przerażającą czynnością (Si! klasa maturalna). No ale na dzień dzisiejszy nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się jutrzejszym wyjazdem i wydarzeniami, które nadejdą.



top-Mohito I shorts-New Look I bag-Bershka I glasses-Mohito I shoes-deezee.pl 

2 komentarze:

Dziękuję. / Thank You. :-)