sobota, 3 grudnia 2016

03122016


Witajcie Kochani ! To już grudzień i niespełna 21 dni do świąt Bożego Narodzenia. Dopóki nie pojawiłam się w galeriach handlowych i supermarketach myślałam, że czasu do świąt jest jeszcze całkiem sporo. Okazało się, że wcale nie. A co jest najbardziej abstrakcyjne ? Że to właśnie w centrum handlowym najbardziej poczułam klimat nadchodzącego magicznego czasu. Na szczęście za kilka dni spadł pierwszy śnieg, miasto rozświetliły światełka, a w telewizji usłyszałam niezastąpione Last Christmas. Teraz mogę powiedzieć, że święta zbliżają się szybkim krokiem. Trzeba zacząć kompletować prezenty i ozdoby choinkowe. Postanowiłam w tym roku, że będę bardziej niż w poprzednich latach celebrowała każdy dzień oczekiwania na Boże Narodzenie. W ferworze przygotowań i wiecznie pędzących ludzi bojących się, że nie zdążą na czas wszystkiego zrobić, trzeba znaleźć czas na głęboki oddech i celebrację tego magicznego czasu. Czasami zwykłe spotkanie z rodziną, czy przyjaciółmi i wspólne pieczenie pierniczków przy świątecznych hitach potrafi zostać z naszej pamięci na zawsze. Tych dni wbrew pozorom nie jest tak wiele. Chociaż może jest wiele, ale większość zabiera nam szkoła, praca, a w kalendarzu adwentowym otwartych okienek jest coraz więcej. Dobrze kończę już moje rozmyślenia i dziękuję za poświęcony czas ! Kiss...






płaszcz torebka-Bershka I sweter-h&m I spodnie-Stradivarius

1 komentarz:

Dziękuję. / Thank You. :-)